onsdag 24 augusti 2011

Trötthet

Nu börjar kroppen vänja sig vid min träning och kosten, men jag känner mig tött... Och dag har jag varit hungrig då och då, och sugen på frukt! Jag tänkte börja äta frukt nästa vecka, men tanken på det kanske har famkallat lite sug. Det blir ju inte bättre av att vi får frukt på jobbet, som ligger där och frestar! :)

Annars känns det verkligen bra nu! Jag börjar gå med ett bättre steg som en följd av att jag får ett bättre löpsteg, kroppen känns bra och annars har jag inget sug, förutom just idag. Men jag har jobbat med en kunds papper (jag är ju redovisningskonsult) som krävde mycket fokus, så det kan ju förklara en del också.

Nu är det bara att hålla ut ett tag till, så kommer det att bli en vana att äta rätt och nyttigt, och att träna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar