torsdag 18 augusti 2011

Inte så bra

Igår var det en jobbig dag. Jag jobbade ute hos kund, och trodde att det skulle gå fort så jag tog inte med mig lunchen, men det var en hel del strul, papper som saknades, som inte var attesterade mm. Kunden hade även på eget bevåg ändrat föregådende månads lönekörning så att utbetalningen från banken inte stämnde med varken bokföringsorder eller skattedeklaration, och den fick dessutom göras om... Jag kom därifårn kl 14:00 och fick i o m det en vääääldigt sen lunch. Inte bra. Det positiva i det hela är att jag faktiskt höll mig på min frukost, två ägg och lite skinka, och jag blev i stort sett bara lite hungrig, men inga panikkänslor eller skakningar eller blodsockerfall.

Åt en hyffsad lunch när jag kom tillbaka till kontoret, men inte alls som jag hade tänkt mig. Hämtade Alexandra tidigt, eftersom hon precis har fått sin femårsspruta och är lite medtagen. Väl hemma så tog jag mellanmål, och nu blev det väldigt nära lunchen. Det kändes inte så bra. Kände mig dessutom rätt trött efter att ha sovit för lite tre nätter i rad.

På kvällen tog jag mina två påsar naturdiet, nu finns det bara en kvar till ikväll - den sista! :)

Fuskvägde mig i morse, men det hade inte hänt nåt... Kanske för att det blev tokigt i går... Men mina byxor sitter lite lite lösare! :)

Ikäll blir det stavgång 5 km, i ett tempo som jag orkar med. Jag ska vara snäll mot mig själv idag.
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar