söndag 21 augusti 2011

Reflexväst mm

Den reflexvästen jag har är inte rolig! Måste helt enkelt ha en ny. Den jag har vet jag inte riktigt var den kommer ifrån från början, men den är för stor, och otymplig. Jag har sett nåt som ser mer ut som en sele man trär på sig på nån nån gång ute nånstans... :) Den såg ut som ett "V" runt halsen. En  sån vill jag ha. Ska kolla på Stadium imorn efter jobbet om de har nåt vettigt. Det börjar ju bli mörkt nu, och västen kan man ju ha även när man är ute med hunden. Skulle även behöva köpa nån form av reflextejp till både vagnen och stavarna...

Skulle även vilja ha nåt att lägga mobilen i. Det kan ju vara skönt att kunna ringa vid behov. Funderar på en liten väska som man fäster runt armen, men vet inte om det skulle passa mig.  Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar