måndag 22 augusti 2011

Tog nog i lite för hårt...

I torsdags när jag sprang, mådde jag ganska dåligt på kvällen, men sen på morgonen efter var jag bra igen. Därför tänkte jag att jag skulle ta det lugnt igår, men jag skulle ändå gå min mil.

Det gick bra att starta, och denna gång hade jag kollat kartan igen för att inte gå fel. ;) Det kändes bra och ganksa lätt, så jag koncentrerade mig på att gå på ett bra steg, och ha ett bra avstamp. Stavarna var mer utsmyckning än redskap, eftersom jag var lite trött, men jag tog det lugn. Tänkte mer på att röra på mig och göra mitt pass, än att göra det på en bra tid. Jag kände att kroppen var trött.

Vid två tillfällen gick jag fel en liten bit och fick gå tillbaka. Vid hundrastgården som jag skulle förbi såg jag inte var vägen tog vägen, så jag gick istället genom skogspartiet, sen såg jag att jag hade kunnat gå rakt fram bara...! :) Men jag fick ju ett litet äventyr. Sen trodde jag att jag hade gått fel, så jag försökte hålla mig åt höger, men kom sen ut lite för mycket åt höger istället. Men därifrån var det inga problem.

På slutklämmen, typ 200 meter innan målgång, hör jag nån banka på sin fönsterruta! :D
Det var Sussie, som väldit gärna vill gå ut med mig nästa gång! Vad kul. Pratade med henne i kanske 3 minuter, och vi bokade nästa söndag för stavgång en mil. Det ska bli kul.

När jag sen kom hem kände jag mig mer trött än vad jag trott. Det blev ingen bra streching igår heller tyvärr, min dotter ville bada med mig, så hon tjatade tills jag gav mig. :) Och sen lekte vi med hajarna (badleksaker) istället. Min haj var tydligen lillebror. :)

Min tid blev: 2,12,11 totalt
Snittpuls: 130
Kcal: 853

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar