lördag 27 augusti 2011

Invägning igen.

Dags igen för invägning. Den här veckan har jag gått ner 1 kg!
Kände mig tyvärr inte lika glad för det, som för mina två kg förra veckan, men totalt har jag sedan 1 august gått ner 10 kg, så jag är ändå nöjd, och jag vet att jag har haft en lite jobbig vecka, så det är bara att komma igen! Det var dessutom minus 4 cm! Förra veckan var det minus 6 cm, så om man jämför så är det ju rikigt bra! Och ett kg i veckan är ändå ganska mycket! Det gäller ju bara att hålla sig på den rätta vägen, så kommer allt att blir ba. :)

Den här veckan som kommer har jag tänkt införa frukt i min diet, hoppas bara att jag inte får nåt sug efter sött. Jag har ätit bär den vecka som varit, och det har gått bra. Snart är mitt dietande slut, och jag kommer börja äta"normalt" igen, fast enligt stenålderkost /paleolitisk kost. Läser på för fullt om detta just nu, och försöker hitta recept för inspiration. Det verkar absolut inte vara så svårt att följa, men ibland vill man ju få lite andra idéer och som sagt inspiration, så att man får lite variation på middagar osv. Jag tar gärna emot tips! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar