måndag 26 september 2011

PW med Sussie

I lördags hade jag tänkt att springa medans min dotter var på dansen, men jag hann inte. Jag var fortfarande trött och vi behövde handla, så jag tänkte att jag ska ju gå PW ikväll, så jag tar det lugnt och gör en inköpslista istället.

Efter dansen åkte vi hem och tog det lugnt en stund till, jag behövde verkligen göra ingenting kände jag. Sen åkte vi i alla fall och handlade, och sen direkt hem till Sussie för PW! Men inte riktigt. Jag har ju en tonåring... "Mamma, kan du hämta mig?" (inkl den "bärbara" datorn), ja ha... Ok men då ska det gå undan! Skulle tydligen även hämta hans kompis och köra honom hem, inkl samma typ av "bärbar" dator. Ja ja, han bor nära oss så det är ok. Men tonåringar alltså! Vet de vad de själva heter...? Eller vilken dag det är imorn? :) Båda killarna tackade så fint, och många gånger! :D Hur "panikig" hade jag låtit egentligen när sonen ringde? MEn det var ju lite kul. Att de var så tacksamma. Fina pojkar, båda två! :)

Sen iväg till Sussie! Hon fick bestämma hur vi skulle gå, och nu tog vi en kortare runda pga av tidsbrist. Kände dessutom att det nog var bra med tanke på att jag inte tränat nåt på nästan två veckor! Vi gick iväg och hade ett bra pass, vet inte hur långt vi gick, men vi gick ganska snabbt, och kom i "mål" på 1.12.42. Kanske 6,5 km? I alla fall var medelpulsen på mig 136 och förbrukade kcal var 478. Det kändes ordentligt i benen och rumpan! :) En riktigt skön runda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar