måndag 26 september 2011

Invägning

I går var jag jättenervös inför vägningen. I ca två veckor har jag inte tränat nåt alls, varit dålig och haft problem med magen. Jag åt dessutom upp nästan hela min chokladpaj själv! Andreas tog en bit, resten åt jag upp. Pga magkrångel så åt jag dessutom extra mycket frukt i veckan som gick. Jag var ganksa övertygad om att jag nu hade gått upp i vikt. Jag fick väga mig två gånger innan jag trodde på att jag faktiskt gått ner ett halvt kilo! (eftersom min våg diffar ibland så väger jag mig ändå två till tre gånger för att få samma svar, men nu trodde jag att det var fel från början...)

-0,5 kg! Wow! Det betyder framför allt att min chokladpaj inte var så farlig! Den kommer jag absolut göra igen! Jag mätte mig som vanligt på mina sju ställen, och totalt minus 5 cm!!! Utan träning!

Hoppas det här betyder att vikten och centimetrarna kommer lätta lite lättare i fortsättningen! :)

Totalt nu från och med 1 augusti har jag gått ner 12,5 kg och - 31cm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar