söndag 7 april 2013

Testade VFF

Jag har under en tid varit lite nyfiken på att testa VFF. När vi var på bio sist (Croodarna såg vi, i Heron City) så passade vi på att gå in i XXL, eftersom vi hade lite tid innan filmen. I ett hör där fanns några olika varianter av VFF - så jag drogs dit! :) Testade ett par i stl 39 och de satt ganska bra, och var inte jättesvåra att få på heller. Mina långa tår var dock ett litet problem, så jag behöver en storlek större. Det är många "barfota-löpare" som vittnar om samma sak, fötterna blir större. Är det för att de får mer muskler, eller brer de ut sig eftersom de inte trycks ihop längre? Jag har gått från stl 38 i normala skor till 39, och nu från 39 i löparskor till 40... Även i mina Merrell har jag stl 40, fast de känns lite stora...

Jag beställde i alla fall ett par VFF så fort jag kom hem. :)  De har tyvärr inte kommit än, men jag väntar med spänning!

Detta ser ju helt normalt ut! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar