söndag 7 april 2013

Crock-experiment 130404

Dags att pröva mina vingar! :)

Middag imorn... Förberedde på kvällen och hällde upp allt i en 6-literspåse.



Blandade rotfrukter först ner i påsen.

Tärnade nötrulle


Lade köttet högst upp i påsen
Jag mätte inget, men så här mycket blev det när det var klart.

Hade i det sista av chillisåsen. Tyvärr innhåller den socker, men rätten kommer innhålla väldigt lite, så jag bortser från det. Kanske inte helt ok, men för mig blir det ok. :)

På med chillisås, tomatpuré, lite vatten, svarpeppar, salt, chicken&steak och basilika. Undra hur detta blir. :)




Dags för kylskåpet, över natten.
 



En buljongtärning hade jag i också, och en vitlök.
På morgonen var det bara att hälla i, blanda lite, och sätta på crocken.

När jag kom hem - färdigt!

Det blev jättegott! Jag fick krydda lite mer bara. Vilken lyx! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar