söndag 7 april 2013

Naturvänliga produkter

Jag känner mer och mer för att använda naturvänliga produkter, över lag. Att bli mer paleo helt enkelt. :) Just nu önskar jag att mina föräldrar hade varit hippies på det glada 70-talet, men det var de ju inte, så jag får istället bli en modern variant. Men nu för tiden heter det ju inte hippies, utan paleo. :)

Nu har jag testat den här tandkrämen, och den gröna var väl sådär... Men det gula, som är för barn, var helt ok. Jag ska testa en stor variant av den gula när den här tar slut. Det kanske är samma. Alexandra gillar faktiskt också den gula, och hon är superpetig i allt, så det är ett bra betyg.
 
Jag har även börjat använda den här serien, eller de här båda kanske man ska säga. Jag är jättenöjd med båda. I Maria Åkerbergs serie så använder jag lite fler produkter än på bilden, men ansiktsrengöringen får repressentera alla.
När det gäller Nordig Birch (nordisk björk) så tycker jag väl att balsamet är sådär, men ok. De andra produkterna gillar jag, och det känns bra att vara lite mer ett med naturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar