söndag 21 april 2013

130420: Resultat av W30

Jag har vägt och mätt mig, och resultatet av min W30, förutom alla andra fördelar, blev att jag har gått ner 3,6 kg och totalt, mätt på 7 olika ställen, minus 18 cm! Nu har jag ca 11 kg kvar att gå ner, så jag kommer fortsätta så här ett tag till, på ett ungefär.

Igår kväll skulle jag äta lite gott, så jag hade köpt färska dadlar som jag tänkte mumsa på. Jag tror jag fick i mig ca 5 stycken, sen klarade jag inte av sötman längre. Wow… Jag hade dessutom gjort kokosgrädde med smak av choklad med hjälp av carob. Det smakade inte så bra… Så jag åt inte den heller. Jag tror att det var caroben jag inte riktigt gillade.

Däremot hade jag köpt en liiiten mango-froosh, den drack jag upp. J Ja ha, mina ”myskvällar” kommer se lite annorlunda ut från och med nu. J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar