tisdag 18 juni 2013

130615: Framgångar i både träning och vikt/mått


Nu är det dags för en ny Whole30 (kom på att jag måste ladda hem deras fina logga för det). Så idag vägde och mätte jag mig igen, för första gången (officiellt) sedan 28/4-13

Resultat: -0,1 kg = 69,5 kg. Jag har med andra ord 9,5 kg kvar att gå ner! J Och sedan 110806 har jag gått ner 28,5 kg! Jag kan inte fatta att jag har vägt så mycket! Helt otroligt!

-3 cm = - 106 sedan 110806. Jag mäter mig på 7 olika ställen, lägger sedan ihop alla cm och drar ifrån från förra gången.

Nu ska jag inte väga eller mäta mig förens min W30 är över. Hoppas jag klarar det!
 

Även inom löpningen skördar jag framgångar. Det känns annorlunda nu, och jag har börjat springa till och från jobbet på tisdagar, och en gång i veckan under lunchen, sen en dag i veckan direkt till Haningealpen, och långpass med nån kompis under helgen. Jag känner igen mig själv igen, och mitt tänk, det är så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar