tisdag 18 juni 2013

130614: Lunchlöpning


Jag och Marie tog en runda på lunchen i Rudan. Det var första gången jag sprang där, och det var jobbigt! Kan hända att Alpen från igår satt kvar i benen, och att det var hög luftfuktighet… Eller så hade jag en släng av en förkylning som Andreas har dragit på sig. Jag känner mig inte sjuk, men blev väldigt trött! Jag sprang dåligt, och Marie sprang åttor kring mig! J Typ.

Men trots att Marie sprang en bit före mig, och att jag inte är van att prata när jag springer, så kändes det väldigt bra efteråt, men det kändes rejält i benen, vader och baksida lår. Bra, det är ju så det ska vara. Det kändes fortfarande dagen efter, och jag var supertrött hela helgen, men mådde bra. tiden blev 41 minuter på 4,92 km.

Fler sånna här rundor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar