torsdag 12 juni 2014

140609: Inför köp av racer tog jag ut skrotis på en tur

För ca ett år sedan köpte jag en billig cykel från Biltema, med tanke på att jag skulle köpa en racer senare. Jag börjar ångra att jag gjorde det. Den rullar väldigt dåligt. Men nu kommer jag snart köpa min racer, så Vita Blixten blir en experimentcykel då. Får se om jag kan lära mig meka på den cykel, samt fixa till den.
Nu tog vi i alla fall ut cyklarna, jag och Alexandra. Vi cyklade till Modevillan och tillbaka. Vi förlängde sen till rondellen vid Lidl och hem igen. Men vad snabb hon är! Jag hade problem med att hänga med! Jag skyller på cykeln! :-) Lite i alla fall. Det var lite tungt i benen, men bra! Ett väldigt bra komplement till löpningen. Nu längtar jag efter min racer!





Sen en god middag med grillad kyckling, tomater, lite isberg, och en mosad avokado med lite salt. Hmmmmmmmmm!

Jag kör ju lowcarb nu, men tror att det går bra med kokoschips. Mumsade lite på dessa i alla fall. På torsdag morgon ska jag väga mig igen, för det går inte i helgen. Nu är jag väldigt nyfiken på om jag har gått ner nåt mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar