onsdag 11 juni 2014

140608: Löptur till och från stranden, och sen på kvällen



Vi tog oss till stranden, jag och Alexandra. Jag passade på att springa dit, sen en god kopp kaffe. :-)
Det var kallt i vattnet, men vad bryr sig barn om det? ;-)


På vår strand finns det krokodiler - Akta dig!
-Kan du inte filma istället?
Löpningen till stranden var bara ca 1 km, så på vägen hem igen gjorde jag allt för att förlänga. Alex cyklade, men hon gick med på lite längre bit hem. Vi gick till och med upp för att hälsa på hennes farbror, men de var inte hemma.
Det blev lite stop på vägen, och diskussioner om vilken väg vi skulle ta, men det kändes bra.

Hittills har jag sprungit 5,89 km, på två pass. Bra!

Varför blir mina smileys frågetecken?

Tog en sista kvällstur tillsammans med Barack, och Alex på cykel igen.

Inte så långt, men ett bra pass.

Dagens total blev 8,31 km på tre pass. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar