lördag 17 januari 2015

150108: Trainern igång på allvar, och det funkar med foten, samtrehabträning

Fot-eländet fortsätter. Jag kan inte springa. Vad deppad jag är för det! Märker att jag tröstäter igen, och det är inte bra. Mycket stress på jobbet bidrar även det, och lite sömn har det blivit.

Jag måste bryta cykeln (roligt skämt, va?) och ta mig i kragen, och komma tillbaka.

Jag har fortfarande inte bytt bakdäcket, men jag kör ändå.
Ska titta på film medans jag kör, så nu är allt riggat.
Lurar på plats, och Anna på plats. :D

Hur visar man att man faktisk sitter på cykeln?
Så här kanske? :D I fortsättningen får ni ta mitt ord för att jag gör det.

 


Så här ser det ut från mitt håll. Eftersom jag har kvar att byta däcket så har jag inte heller monterat reglaget, så det hänger fritt. Men det gör inget, jag använder cykelns växlar istället.
Efter cyklingen var det dags för rehab-träning, för mitt bäcken/rygg. Jag ska nog köra tvärt om i fortsättningen, för jag orkade inte riktigt göra hela programmet. (Alexandra Linslus ville vara med på bild, men hann inte riktigt kliva in innan jag tog bilden)

Men stört-skönt att ha kommit igång igen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar