lördag 12 november 2011

Planer är först till för att göras, sen för att ändras!

Och sen ändras igen. Hade ju tänkt att gå en mil idag med Sussie. Hon kunde inte, så jag funderade på om jag istället skulle springa rundan. Skulle på kalas först och kom hem ganska sent. Käkade middag och fortsatte fundera på hur jag skulle lägga upp det. Det var ganska mörkt och dessutom dimmigt. Kändes lite obehagligt att ge sig ut ensam... En kompis ringde och ville haka på, men hon bor en bit bort och jag hade inte bestämt mig för hur jag skulle göra än, så jag skulle återkomma. Eftersom jag inte visste hur jag skulle göra så ville jag inte boka med henne, det kändes taskigt. Funderade på att springa min vanliga femma istället, men då frågade min man om jag ville att han skulle följa med! (Vad feg man har blivit!!!) Så så fick det bli!

Vi gick min femma, och det tog ca en timme, för vi tog det lite halvlugnt, och Alexandra var med i löparvagnen - och somnade förståss. :) Men hon böjar växa ur den nu. Det kändes skönt att komma ut, även om det inte blev riktigt som jag tänkt mig.

Imorn har vi oxå ändrat planerna lite, vi åker till mässan! Det ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar