måndag 21 november 2011

Min sista PW!

Lördag och min sista PW!

Jag och Sussie möttes upp för powerwalk! Och vi höll ett bra tempo. Mina löparmuskler kändes lite, men det gick över efter ett tag. Jag har ju ändå haft två vilodagar. Jag blev riktigt anfådd och fick ta i! Det kändes rätt ordentligt i rumpan och låren, och på vissa ställen var det riktigt halt, och då fick vi ju ta det lite lugnare.  Vi kom ändå runt vår mil på 1:49! Superbra!

Jag försöker få med mig Sussie på att springa istället, men det var inte direkt jubelrop... Så vi får se. Jag fick inte direkt nej heller. :) Och hon ska bjuda med mig på en gratisvecka på SATS. Det kan ju bli en bra start för mig, trots att klasser inte är min grej. Men jag får köra på gymmet sen på egen hand.

Märker att det är svårare och svårare att träna tillsammans med nån annan, eftersom jag försöker hålla mig till mitt schema. Nu ska jag försöka lägga mina långpass på lördagar istället för söndagar som schemat säger, så att jag kan träna med Ingrid på söndagar, men kan Sussie springa på söndagar? Det återstår att se. Och på lördag ska jag träna med Jossan, så mitt långpass vet jag inte riktigt hur jag ska få in, för jag vill inte springa långt med nån annan än. Jag vill inte känna mig stressad av att förstöra för nån annan eller känna att jag måste köra på hårdare än jag klarar. Kanske att jag kan ta en 10k på torsdag och låta det vara så den här veckan...
Jag ska fundera på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar