måndag 21 november 2011

Fortsätter enligt schemat

Onsdag:

Min man ska bort imorn när jag egentligen ska träna, så jag får ta mitt pass idag istället. Inte helt optimalt med tanke på att jag blev så trött igår. Kände att jag borde ha en vilodag, men det finns inget annat alternativ.

Sagt och gjort, ut i spåret och kör lugna 6k, var tanken. Jag hann inte kolla ut nån runda på 6k så jag tänkte ta min femma och förlänga den lite. Startade mjukt, men kände att kroppen var trött efter igår. Tänkte att jag behöver bara ta mig runt, så jag tar det luuugnt. Trots det fick jag gå efter ett tag. Körde på varvat löpning med gång, och tänkte på att hålla steget. Kroppen och musklerna var trötta och jag kämpade på, men jag höll inte riktigt hela vägen, så jag avbröt efter ca 3 km, helt slut.

Nåja, inte enligt planen, men efter omständigheterna ok ändå tycker jag. Borde ha haft en vilodag, då hade det nog gott bättre.

Men men, se framåt. Nu är det två vilodagar och sen min sista pw!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar