måndag 21 november 2011

Invägning 11 11 19

Nu kom inte inläggen riktigt i ordning, men det får vara så. :) Det här inlägget ska vara före min PW...

Dagens viktnedgång: -0,6 Med andra ord har jag gått ner samma vikt som jag gick upp förra helgen. Hade hoppats på mer. Men jag får se fram emot nästa lördag istället. :)

Måtten idag: -7cm! Jag hade +6 cm i lördags, så en cm mindre!!!

Känner att jag nog har byggt lite musker den här veckan, så det är ok. Backträningen tog hårt på mig, så det kan ju vara därför vikten inte gick ner mer just nu.

Jag måste planera min träning och kost bättre för att orka. Känner att jag har lätt för att slarva med kosten under helgen, och det blir i stort sett bara frukost och middag. Det funkar väl om man inte blir hungrig osv, men det funkar ju inte om man vill träna! Och träning på lördagkvällar är inte kul heller. Kände i lördags att jag hellre ville sitta och mysa med min man i soffan än att träna, men tränade ändå! Bra jobbat! :) Och i söndags ville jag inte heller träna, men gjorde det ändå! Jag är stolt över mig själv! :D Men jag måste ju äta luch. Idag ska jag gå igenom mina kokböcker och göra en kostlista för veckan, och jag måste planera in min träning. Ska kolla vilken tid och runda Jossan vill köra på lördag. Vi kanske kan springa i Tyresta By? Det finns en femma och en sexa där vi kan ta. Bara det inte är för blött! :) Eller, det kan ju funka ändå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar