lördag 11 februari 2012

Sammanfattning sedan sist

Jag är igång ordentligt med pluggandet, så kul! Och nu börjar boksluten hopa sig på jobbet, vilket betyder att jag inte har hunnit med bloggen. Men jag har skött min kost och min träning.

Jag har hunnit vara på gymmet och löptränat och styrketränat, och det har gått ganska bra. I söndags tänkte jag springa 14 km ute, enligt schemat, och gav mig iväg. Det kändes ganska bra, men jag måste fortfarande gå en hel del. Tänkte på att inte gå för länge så att jag inte skulle bli kall, men tillslut kände jag mig för kall i alla fall. Jag har ju beställt lite kläder, men de har inte hunnit komma än tyvärr. Det slutade med att jag fick ringa Andreas som fick komma och hämta mig.

Jag fortsatte springa tills vi möttes, och förutom att jag var ganska kall så kändes det ok, men jag var dessutom trött. Påverkad av kylan kanske. Det hann bli 9,4 km innan jag mötte Andras och Alexandra, som följde med. Jag trodde jag hade sprungit typ 5 km, så jag är ändå nöjd! :)

I tisdags var jag på gymmet. Jag skulle springa 7 km. Jag gjorde fem km på 44,14 och fortsatte sen. När jag hade gå-sprungit ca 6,3 km så  hade det gått en timme, och då tykte tydligen löpbandet att jag hade fått nog - så det stängdes av! Vad jag än tryckte på så stängdes det av. Jag hann inte kolla tider mm innan det släcktes ner, och jag var så förbannad! Jag var ju inte klar, och jag ville ju ha min tid! Satte igång bandet igen för att kunna slutföra, testade olika programm och inställningar för att se om det gick att ta bort det där med 60 minuter, men det gick inte. Körde på lite till, men tappade lusten helt. Avslutade med styrketräning. Kan hända att jag körde på det andra bandet när jag faktiskt höll på längre....

Det passet avslutades med att jag var besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar