onsdag 22 februari 2012

Föreläsning 20/2 med Miranda Kvist

Andreas fick offra en träningsdag, för jag skulle på föreläsning med Miranda och Suss. J Jag och Josefin träffades och gick till Alewalds för att lyssna på dessa två. Det var jätteinspirerande och kul! Det är alltid intressant att höra vad som finns bakom en person. Det kan ofta vara nåt helt annat än vad man tror. Livsöden och livserfarenhet intresserar mig, kanske pga mitt eget liv…

Det var kul att komma iväg och göra nåt helt annat, och det var kul att lyssna på dem och höra deras historier. Efteråt fick man gå omkring i butiken och handla. Vi gick en trappa upp och förundrades över hur stor butiken är. När vi nästan var på väg att gå så kom Miranda upp och började prata med oss, kul! Jag drog en snabbversion av min egen löparkarriär, med mitt misslyckade marathon 2004 då jag nästan spydde på en funktionär, till att jag inte kunde träna på 1,5 år pga mitt bäcken, men att jag trots smärtan ändå försökte springa, länge, till och med med vagnen, innan jag gav upp och slutade träna helt, men att jag nu kommit igång och på kuppen gått ner 23 kg. Miranda sa att jag får ta nästa föreläsning. J Kul!

Min käre Andreas kom och hämtade mig sen. Puss hjärtat! Du är min riddare i skinande rustning! (även om det just den här dagen var min skitiga bil, men ändå!) J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar