söndag 29 januari 2012

Invägning 12-01-29

Jaha, så till dagens invägning. Igår vägde jag mindre än idag. Är det psykiskt? Jag bytte dag från lördag till söndag för att det kunde vara så stor skillnad redan på söndagen, men nu verkar det vara åt andra hållet.

Nåväl, det är alltid vikten på invägningsdagen som räknas, så det blir dagens vikt.

Utgångsvikt 110801: 98 kg
Dagens vikt: 76,5 (igår, fredag och torsdag var det 76,2..!)
Resultatet av vikten sedan förra veckan: -0,8 kg (totalt sedan 110801: -21,5)

Dagens mått: -3 cm (totalen är räknad på sju olika mätställen)

Det är bara att fortsätta kämpa. Nu har jag ca 16,5 kg kvar till målvikt. Jag väger som normalviktig runt 60 kg, plus-minus nåt kg. Om jag fortsätter att gå ner i ungefär samma takt som jag har gjort så kommer jag förhoppningsvis att gå i mål i maj! :) Hoppas att det kommer gå lika bra med konditionen tills dess. :)

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat gullet.
    Min minskning ligger kvar på ca 12kg. Inget ner och inget upp mao.... :-)
    Men lättare ska vi ju bli båda två... Bara att kämpa vidare...
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen! En hel del kvar, men vi har båda varit jätteduktiga! :)

      Puss!

      Radera