lördag 28 januari 2012

En liten fuskis... :)

Kunde inte hålla mig, utan vägde mig i torsdags, igår och idag. Den officiella invägningen är imorgon, så jag har inte mätt mig, och jag hoppas att kroppen inte ballar ur för att det är vägning imorn! Just därför har jag försökt hålla lite koll den här veckan.

Sedan i söndags har jag gått ner 1 kg!!! Jag har försökt att inte äta för mycket frukt, men har ätit en hel del ändå. Jag har nog inte ätit så mycket rotfrukter heller, eftersom jag har testat att göra blomkålsris och zuccinipasta istället. Det var jättegott. Till och med min snart 18-åriga son gillade blomkålen (ja, till och med Andreas! :) ) Zuccinipastan gick åt för det blev inte så mycket, så det är bara jag som testat.

Men helt fantastiskt! -1kg! Håll tummarna för att det inte går upp till imorn! :)

2 kommentarer:

  1. Mmm, till o med jag gillade blomkålsriset... Men hann ju inte prova Zuccinipastan, du tog ju allt ju... ;-)
    Puss Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sorry. Men det blir deffinitivt fler gånger! :)

      Puss puss

      Radera