fredag 21 november 2014

141121: Imorgon är det Tunnelloppet

Jag har precis varit på min fjärde kiropraktiska behandling, och blivit knäckt. Jag har blivit av med en låsning som suttit i mer än ett och ett halvt år, och det är så skönt. Nu gäller det att hålla allting stabilt. Jag har därför fått ett program av sjukgymnasten, som jag varit hos två gånger, för att hålla bäckenet stabilt.

Det här innebär också att jag inte har fått springa, under behandlingen, och nu var jag alltså där igår, och blev knäckt, vilket innebär att Tunnelloppet ligger för nära behandlingen för att jag ska kunna springa...

Så därför har jag bestämt mig för att istället ta det som en upplevelse. Jag kommer varva gång och löpning, och ta många kort. Detta händer bara en gång, så det är ingenting jag vill missa!

Racerapport med mycke bilder att se fram emot, alltså. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar