lördag 13 september 2014

140909: allt känns så bra!

Äääääääntligen känns det som att jag tränar! Kroppen klarar av mer och mer, och jag klarar av att ta ut mig, jag blir trött, och helt lycklig! Det känns som att jag har tränat när jag är klar, helt underbart.

En sak som jag undrar över, är om man inte får mjölksyra på paleokost...? Mina ben blir trötta, men mer som stumma, än som jag minns det från förr att det nästan sved av mjölksyra. Vad beror det på? Måste jag bara träna mycket hårdare, eller beror mjölksyra på vete?

Den här gången var Alexandra med i starten, i ca 1 km, precis innan intervallerna startade. Båda ska få bara med vid mina långpass framöver, då tiden inte är lika avgörande.
Den här gången var det 5 intervaller, och det gick bättre än sist, men fick fortfarande gå lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar