söndag 13 januari 2013

Dagens PW med Ingrid


 

Det var kallare än jag förväntat mig när vi kom ut till skogen, och trots att jag klätt på mig ”rätt” så blev jag lite kall om armarna, men det gick bra ändå. Vi hittade en liten bäck på vägen, det var jättefint, men vattnet såg väldigt smutsigt ut… Vi har båda tappat formen lite, men det är bara att kämpa på. J

Vi gick i ganska raskt tempo i 1,5 timmar. Jag tror att vi gick ca en mil under den tiden. När jag kom hem var jag både kall och svettig, så jag la mig i ett varmt bad. Då slog ju tröttheten till… Så jag hoppar över dagens löpning. Det blir tidigt i säng istället. I veckan som kommer börjar Alexandras simskola och dans, så jag kan behöva vila ut innan dess. J

Det har gått jättebra med Whole30. Ingrid bjöd mig på frukt och tuggummi, men jag tackade nej. Stolt! Och tacksamt nog så trugar hon inte heller, utan accepterar mitt nej tack. Min middag blev lite tidig dock, så kvällen kan bli lång, men då tänkte jag ta lite gurkstavar igen. Finns det nåt annat än bea att dippa i? J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar