lördag 26 januari 2013

Bandad löpning, löpskolning

Jag spinger
 
Josefin springer

Idag körde jag och Josefin lite löpskolning. Det blev mer träning än jag hade trott, eftersom vi fick springa en del medans den andra filmade. Tyvärr lyckades jag inte vända bilden rätt. Vi lärde oss lite av detta passet, vi ska tillexempel ha ljusa strumpor på oss, och kanske inte så bylsiga jackor. Dessutom ska vi ha ett block där vi i början av filmen skriver ner vilken hastighet vi springer i och vad vi tänker på att förbättra. Eftersom filmerna spelas in i slowmotion så blev det inget ljud, så filmerna blev lite svåra att skilja från varandra i efterhand. Vi kom fram till att vi har lite att jobba på. :)

Med tanke på att jag fortfarande, till och från, känner mig som halvinvalid, så ser det ganska bra ut. :) Men nästa gång ska det vara bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar