söndag 13 januari 2013

Dagens frukost, dag 6 av min egen whole30

Missade att ta kort på frukosten, men äggröra på tre ägg och kokosoja blev det, lite standard på helgen. Och det är ju så vasinnigt gott!

Det känns väldigt bra i kroppen, men vissa vanor är svåra att bryta, så även efter frukosten ville jag gärna ta en färsk dadel, eller banan... Men det blev några små tomater istället, nån timme efter frukost.

Snart blir jag hämtat för PW, och vilken tur med vädret! Strålande sol och minus 6 grader ungefär. Vit snö på marken. Man blir riktigt glad!
Tyvärr vaknade jag även idag med ont i ryggen, det kan vara så att min rygg vill ha mer rörelse helt enkelt. Så jag tror att jag från och med nu ska ha aktiv vila på mina vilodagar, och sen stretcha lite. Men idag ska jag först gå PW och sen ska jag springa enligt mitt schema, vilket blir ca 7 km med blandad gång. Om ryggen vill, annars kanske jag bara går min PW...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar