onsdag 23 oktober 2013

131023: maten idag

Trots att jag varit hemma idag, så har jag hållit mig till min plan, och inte ätit extra kolhydrater i form av till exempel bananer. :) Jag känner mig jätteduktig!

Jag åt rester från middagen igår till lunch idag, grillad kyckling, tomater och bea. Till middag gjorde jag en kycklinggryta med lite rotfrukter och kokosgrädde, men missade att  ta bild på det färdiga resultatet... Passade även på att göra kycklingfiléer i ugnen, som jag ska frysa in sen, och plocka fram när jag har ont om tid eller så.



Rotfrukterna blev över häromdagen, så de var färdigtillagade.

En morot som tilltugg/mellis medans jag gjorde middag, och sista biten när jag ätit min middag.
 

Dessa kryddor använde jag till grytan. Jag har inte tagit det här receptet från nån av tidningarna, utan bara kört på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar