tisdag 22 oktober 2013

131022: Thai-mat, mycket socker?

Idag har allt gått bra med kosten, utom kanske just lunchen... Jag och Ingrid åt på en Thai-restaurang nära kontoret, som har blivit lite av ett stam-hak när vi inte har matlådor med oss. Jag skippade riset, men trots det blev jag "däst" efter maten, och bara några timmar senare var jag hungrig igen. Jag misstänker starkt att det var rätt mycket socker i maten. Men det var så starkt att det inte kändes (lite fel i beställningen!)

Nåväl, jag tycker ändå att jag har varit duktig idag. Vi åkte direkt och handlade när jag kom hem från jobbet, och vi kom hem sent, vilket gjorde att jag bestämde mig för att springa imorn istället. Det är inte bra, men jag ska se till att jag verkligen kommer ut imorn!

Frukost blev standard, tre ägg och vitamintillskott.

Lunch, kycklingwok på Thai-haket

Middag, grillad kyckling med tomater och bea.

Några koppar kaffe har det också blivit.

Ikväll blir det tidigt i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar