lördag 1 oktober 2011

Invägning 111001

Jag vrickade till foten i tisdags... En vecka till utan träning! Jag är så rädd för att tappa allt nu innan jag ens kommit igång...! Köpte ett Rehband till foten för att ha under dagen och att sova i, för den behöver lite värme och stöd. Känner fortfarande idag att jag måste ha den på mig hela tiden..

Så, en vecka nästan utan träning, vad gör det med vikten? Det ställer till en del med psyket i alla fall, jag har inte mått så bra av att vara så låst - igen! Men åter till vikten.

Nu kände jag att jag nästan sket i vad jag väger, och tänker lite att jag kommer komma igång igen (fast jag känner att jag förlorar träningstid!) men att jag ändå ska skriva ner min vikt osv. Köpte en ny våg i söndags, men tyckte först att den visade en helt annan vikt än min gamla våg, men sen visade den rätt... Men jag litar inte riktigt på den än. :)

Vikten imorse: -0,9 kg (?) Hur är det möjligt? Vägde mig för säkerhets skull tre gånger, samma vikt alla gånger, så jag kör väl på det då... :)
Mått: -0,3 cm

Att tänka på då är att jag nästan inte har tränat nu på tre veckor. Hur kommer det då bli när jag kommer igång igen med träningen? :) Bra hoppas jag ju i alla fall.

Ikväll blir det pw igen med Sussie, hoppas jag, och då blir det en mil. Att gå funkar för foten, men vet inte hur det blir imorn med att springa.... Tyvärr kommer jag inte kunna springa med Ingrid imorn, för våra tider krockar. Det är barnkalas under samma tid, och Andreas ska köra hem Trym till Linköping. Kankse får springa med vagnen imorn? ;)

Jag tror att jag ska försöka få till en kvällspromenad varje kväll, även om det blir korta prommisar, oavsett hur jag har tränat. Jag har verkligen kommit ur träningen nu känner jag. Det är jobbigt att komma in i det igen, speciellt när jag inte hade hunnit komma in i träningen ordentligt! Nu måste kroppen hålla! Och inga fler sjukdommar! Blä!

Kom igen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar