lördag 15 oktober 2011

Vad har hänt med träningen...?

Den här veckan har oxå passerat utan träning... Vad jobbigt! Vad har hänt?

Allt började med att jag blev sjuk, sen vrickade jag foten - och slog upp den en gång till innan den blev bra... det var tre veckor utan träning, med lite pw iof. Den här veckan har vartit "tokig" med jobb och förberedelser inför min jobb-resa till Nice. Dessutom ska vi nu äntligen börja renovera huset på allvar, så vi har planerat inför det, och räknat på det. Alexandra var sjuk några dagar, och jag var orolig för att blir sjuk själv så jag ville ta det lugnt i förebyggande syfte.

Så jag har inte hunnit träna... Men det känns lite lamt att säga det... Och på söndag åker jag till Nice och är borta till tidigt tidigt på lördag morgon, så den veckan kommer det inte bli nån träning heller. :(

Helgen när jag är tillbaka ska vi röja inför ombyggnad, men jag måste få in en pw i alla fall! Måste nog boka en tid med nån. Jossan, kan du den helgen? :)

Nej, nu är det nog! Jag måste verkligen köra igång igen, måste ju träna inför maran nästa år! Herregud... Tiden flyger iväg.

Jag kommer köpa gymkort när jag är tillbaka och träna två gånger i veckan, och fortsätta löpträna, och lägga i en växel till! Jag känner mig taggad!

Nu kör vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar