söndag 9 oktober 2011

Trög vecka

Den här vecka har det inte blivit nån träning alls. Dels har det varit mycket på jobbet och sen fick jag ont i foten igen... Jobbigt.

I lördags var jag i alla fall ute med Sussie och vi gick en mil, men det tog lite längre tid än vanligt. Men vi gick i alla fall. :) Men det kändes lite i foten dagen efter, så jag ställde in med Ingrid tyvärr. Jag skulle även träffa Jossan  i tisdags, men fick ställa in det också.

Sen var det jobb jobb och jobb, och jag var trött trött trött.... Igår var jag på 67-års hos min mamma, och det gick hyffsat med maten. Jag åt inget dåligt, men det fanns inte så mycket jag kunde äta... Men det gick ganska bra ändå. Jag var sen chaufför till hela bunten, så jag kom hem ganska sent. Tog ändå en liten promenad på egen hand, i ca en timme, men jag räknar inte den, den var för lugn, och mest bara för att komma ut och röra på mig.

Mina veckor går just nu från lördag eftermiddag till lördag morgon, så det betyder att veckan avslutas där. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar