söndag 4 augusti 2013

130727: besegrade alpen!!!

Äntligen! Jag lyckades springa hela vägen upp! Det bevisar bara att allt sitter i huvudet. Jag klarade två gånger, men sen tror jag att jag började tvivla på om det skulle gå en tredje gång, vilket det då inte gjorde.

Det gick inte fort, men jag kom upp. Och jag var överlycklig.


På bilden ser man inte riktigt hur brant och lång den är.

Lycklig efter nedförslöpningen. Jag kämpade även med att hålla bra form nerför, och småjoggade hela backen ner, alla tre gångerna.
Sista gången ner. :)
Nöjd efter genomfört pass, med löpning både innan och efter backen.
 
Min kompis Evelyn, som jag springer med inbland, är även utbildad massageterapeut. Så efter träningen fick jag en timmes välbehövlig massage! Helt fantastisk. Hon är verkligen jätteduktig, och hittade alla rätta ställen. :) Nu ska jag gå till henne regelbundet. Jag kan verkligen rekommendera henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar