söndag 7 december 2014

141206: Trainer

Jag köpte en trainer för ca en månad sedan, men först nu har jag byggt ihop den. Jag måste även byta däcket i bak så att inte det svarta slits i onödan, men jag har förlagt mina däckavtagare, så det får vänta lite. Jag har inte ännu testat trainern skarpt, så jag återkommer med det senare. Men nu får vintern komma, det är lugnt.



Jag ska även lyfta ner mitt löpband från garaget till källaren och göra i ordning mitt gym lite bättre. Alla mina barn gillar att träna, även min lilla tjej på 8 år, så då kommer vi kunna träna tillsammans, när allt står på samma plats. Hon tycker nästan om mitt löpband mer än mig. :D Så då kan hon gå och springa på det medans jag kör styrketräning, till exempel.

Jag hade tänkt att köpa bättre skidor, men jag har inte haft tid för det, och istället köpte jag trainern. Jag vill även få med ungarna ut, och de måste ha ny utrustning först, jag har ju ändå skidor. Så jag väntar till nästa år med nya till mig. Klassikern börjar ju för min del 2016, så då hinner jag köpa "riktiga" skidor innan dess.

Men just nu gäller mina rehab-övningar, som jag har varit slarvig med. Bättring där först.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar