måndag 9 april 2012

Påskafton 2012

På påskafton innan jag åkte till mamma sprang jag mina fem km, äntligen. Det kändes lite tungt, och jag fick gå några gånger, men den totala tiden blev 41 minuter. Det känns bra inför iFormloppet som hela kontoret ska ställa upp i 26 maj. Då kommer jag inte skämma ut mig, helt. J Problemet är att de flesta verkar tro att jag är så otroligt vältränad, bara för att jag tränar. Det gör att det känns lite tungt när jag gör dåliga tider, och kommer sist, trots att jag försöker säga att jag inte är så snabb osv. Det verkar som att de då tror att jag är blygsam.



Mitt steg sitter, men jag känner mig ganska öm efter mina rundor. Hur länge ska det kännas så? På mornarna har jag lite ont i fötterna, och jag funderar över hur jag kan minimera detta. Jag går alltid i tofflor, är det bättre att gå barfota hemma?

Jag köpte ett par ok gympadojjor att ha till och från jobbet istället för de jag brukar ha, för att jag hade ont i fötterna, men det har inte blivit så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar