måndag 9 april 2012

Invägning 120409

Invägning 120409

Jag har känt att inget har hänt med vikten, och jag har fortsatt fuska med frukten, så jag har inte vägt mig. Men nu var det dags. Dessutom känner jag att vikten blir mindre och mindre viktig, träningen blir viktigare. Men vikten och måtten är fortfarande intressanta, men jag kommer antagligen inte att väga mig lika ofta nu, utan bara för att hålla koll.

Vikt: +/- 0

Mått: +/- 0

Påsken blev lite för mycket för mig, J Åt godis för första gången sedan 110801. Det gick bra men jag fick lite huvudvärk, men inget mera sug efteråt som jag har haft tidigare, men jag åt frukt igår kväll så att jag inte skulle gå i fällan och äta barnens godis. J Jag ska väga mig nästa vecka och hoppas på bättre framgång. Jag är ändå nöjd, för jag åt inte för mycket! J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar