söndag 24 augusti 2014

140823: inte i form, så typiskt!

Just när jag ska börja följa min nya träningsplan, så tappar jag formen. Det var en hel del att göra hela dagen, så tiden försvann. Dessutom kände jag av baksida lår efter senast, och jag hade helt enkelt väldigt ont i bäckenet. När jag väl kunde ta mig ut för en runda, blev jag helt enkelt för trött. Då bestämde jag mig för att ta en promenad med Barack istället, så att jag ändå kom ut.

Jag satte inte på appen först, men ångrade mig sedan, så då satte jag på den. Och när jag hade gått en bit och kunde vända och gå hem, kände jag att jag ville gå längre, så jag fortsatte lite till. Totalt blev det nog ca 4 km, vilket inte är så långt, men jag värmde upp kroppen lite i alla fall, och det kändes bättre sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar