söndag 24 augusti 2014

130821: redo för fight! Milen, Tunnelrun - here I come!

Nu är det hög tid för att sätta lite fart, och med det menar jag att bli lite snabbare. Mina tider har på senare tiden bara blivit sämre. Jag kan springa långt, men det tar för evigt.

Tunnelloppet närmar sig, och det är en mil långt. Det skulle vara kul och klara av det på en vettig tid, och inte komma i mål sist!

Jag skapade därför en träningsplan i Endomondo som jag ska försöka följa, och den har då räknat ut att jag bör klara milen på 1 timme och 3 minuter och 46 sekunder. Så det är mitt mål med tunnelloppet.


Den här jackan är den bästa jag har haft! Den åker inte upp när jag springer och är skön och fin.
På det här passet var det intervaller, så då passar det utmärkt att Alexandra följer med. Min lilla busunge. :-)
Det blev backträning idag, i en jättebra backe i början på spåret bakom Vendelsö Vårdcentral.
Det blev även lite bergsklättring med Alexandra som guide. Mamma var inte helnöjd med det, då det var träning och intervaller på schemat...

Nu är jag taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar