onsdag 21 maj 2014

140521: Avslappning och god middag

Njuter på altanen. En lugn stund innan det är dags att hugga i igen.

Vackert väder och för stunden helt ensam. Mhmmmmm.... :D

Lax med pinjenötter och potatis, och bea.

Jag ser lite trött ut. Det har varit sjukt mycket jobb nu, och jag är inte i  hamn än, men det kommer, jag börjar se ljuset. Vi har anställt en assistent som hjälper till, så jobbet blir gjort även om jag är ute hos min kund, helt fantastiskt.
 
Det är även anledningen till att jag har varit frånvarande här på bloggen, väldigt mycket att göra. Jag har inte heller tränat ordentligt, så jag beslutade att ställa in Kungsholmen Runt och Stockholm Marathon i år, men satsar på Stockholm Halvmarathon i höst istället. Jag har liksom fått välja mellan träning eller jobb, och jobbet måste bli gjort, så jag har valt det. Men jag ger inte upp! Livet är trots allt helt fantastiskt just nu, med mycket på gång. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar