söndag 4 mars 2012

Invägning 120304

I onsdags blev jag sjuk, och innan dess hade jag en vilovecka. Med andra ord har det inte blivit jättemycket träning på sista tiden.

Jag har försökt att inte äta frukt den sista veckan, men varit sugen på det. Istället för frukt har det då blivit nötter istället, och min nyupptäckta kokosgrädde. Inte optimalt, men ok tycker jag då jag försöker bli av med mitt ”fruktberoende”, och det faktum att jag varit sjuk. J Ja, jag är ju ”matmissbrukare” och speciellt då när jag mår dåligt. Försöker ändra på detta, men jag orkar inte ta tag i allt på samma gång. Jag började med kosten för att sen gå över till att sätta igång ordentligt med träningen. Nu har alltså turen kommit till frukten och ”matmissbruket”. Jag hoppas att det kommer gå lättare när jag är tillbaka på jobbet igen.

Dagens invägning blev trots utebliven träning och lite för mycket av kokosgrädde en framgång! Nästa invägning kommer därför att vara ännu bättre!


Resultat:

Vikt: -0,3kg vilket ger 75kg idag.

Mått: -3 cm

1 kommentar: