söndag 20 januari 2019

Löpning efter en dag av renovering

Jag kände inte alls för att springa idag, men det passade in så bra, efter renoveringsarbete och diverse tvätt, så jag sprang ändå. Första km var tung, och jag kände att, ok, då tar jag det lugnt idag. Sen tog jag riktmärken och sprang till. I slutet kände jag mig trött, så det blev att springa mellan lyktstolpar, men efter två sådana turer så kände jag att jag ju kan ta i lite i alla fall, så det blev intervaller av det hela. Och det kändes så bra! När jag var klar kändes kroppen som den ska göra efter löpning. Riktigt bra pass!

1 kommentar:



  1. super male vitality needs to be refrigerated and difference between super female and male vitality herb pharm male vitality review super male vitality what does it do? real reviews on new vitality ageless male vitality medicines when the super male vitality kicks in super male vitality better male vitality sale male vitality impotence It raises the imperativeness level and duration of the body so you may have the ability to engage in sexual relations with more important power and satisfaction. It helps in achieving better erections for a drawn-out extend of time with a harder erection. It assembles the length and boundary of the penis for greater satisfaction and higher certainty. Elements Of Vitality RX
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera